torsdag 4 augusti 2011

Irriterande.....

Jag har försökt i flera dagar nu att skaffa en annan blogg men får inte det att fungera, jag har annat lösenord och annan mailadress och när jag skriver i den nya bloggen hamnar det i denna, fattar inget alls....

Jag har i vilket fall som helst bestämt att avsluta denna bloggen, återkommer endast om jag får cancer igen.... (hemska tanke)

Men jag kommer skaffa en ny blogg, så snart jag får det att fungera, återkommer i denna med nya adressen, snart hoppas jag...


.

3 kommentarer:

  1. Vet inte om min kommentar inte gick igenom, så jag skriver igen.
    Helt rätt att göra en ny blogg och jag hoppas du aldrig ska behöva skaka liv i den här igen.
    Kram i massor
    Vi ses på SW, för jag ska dit och köpa ett tyskträd. *ler*

    SvaraRadera
  2. Åh va kul, då ses vi snart igen :)

    SvaraRadera
  3. weeeeeeeeeeeeee :-)
    Ta med lite bärbuffe åt mig.

    SvaraRadera