torsdag 14 september 2017

Blickar framåt...

Ett lugn har infunnit sig och cancern är borta, för nu iallafall. Risken bedöms som ganska stor att det kommer komma fler märken och jag ska försöka att inte få sån panik om det återkommer. Jag har fått tid på Hudkliniken i november och eftersom jag mådde så dåligt av detta fick jag träffa min bröstläkare som jag har mycket stort förtroende för nu i veckan och han har lugnat mig och förklarat och framför allt svarat på mina frågor, och på frågan om det finns ofarlig cancer. Det finns ingen ofarlig cancer men en del cancer kan man ta bort och då är oftast faran över direkt, så är det ju tyvärr inte med all cancer... Nu har jag fokus på den kommande helgen som ska tillbringas i Göteborg med goda vänner. Annelie och jag kör upp i morgon och vi ser båda fram emot att få träffa alla och vi ska ha en riktigt härlig helg. Stor Kram!

1 kommentar:

  1. Hej Lisbet, tråkigt att se att du fått detta besked :( Skönt också att det är borta för nu, hoppas verkligen att du slipper massa jobbiga behandlingar och att skiten håller sig borta. Kramar från Ida

    SvaraRadera