torsdag 31 augusti 2017

Vilka vänner jag har...

Jag försöker hålla ihop... Försöker att inte tänka på ordet cancer men det är inte lätt. Satt och tittade igenom bloggen och blir så ledsen när jag inser att dom flesta länkarna jag har här har ett tragiskt slut. Det är personer jag fick kontakt med när jag hade bröstcancer och många av dom klarade inte kampen, det gör ont att tänka på dom. Samtidigt vill jag inte bara ta bort dom för dom betydde väldigt mycket när jag kämpade mot cancermonstret förra gången, tar jag bort dom är det som dom inte funnits... Känns som jag sitter och svammlar bara men tankarna blir så konstiga när livet stannar upp... Livet har stannat upp nu och jag vet inte hur jag ska gå vidare men det ger sig väl bara jag får en läkartid snart. Förra inlägget la jag ut på facebook och jag hade aldrig kunnat drömma om en sån respons, vilka vänner jag har, jag är så lyckligt lottad som får så mycket kärlek. Ni betyder väldigt mycket för mig och får mig orka gå vidare. Mina nära vänner, -ni betyder allt för mig, verkligen allt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar