måndag 13 december 2010

Kylvallningar...

Jag har ganska mycket besvär av vallningarna, var hos en annan "nålis" i torsdags och hon sa att det kan vara att jag behöver mer nålar och två gånger i veckan, denna omgången har jag ibland fått en gång och ibland två gånger i veckan plus att min vanliga "nålis" drog ner på nålarna för hon var rädd att jag skulle bli "överbehandlad"
Jag tror jag fått för lite eftersom det funkade jättebra dom första två veckorna när jag fick fler nålar och två gånger båda veckorna. Jag har hittat på nätet att man även kan ha kylvallningar och såklart så har jag det med, jag har klagat ett tag på att jag fryser, emellanåt fryser jag så jag skakar och det spelar ingen roll hur mycket jag tar på mig eller att vi eldar så vi har 26-27 grader, jag fryser ändå...
Det är ju inget som förvånar mig att jag har både värme och kyl vallningar, det är dock mycket ovanligt att man har kylvallningar...



Kvinnan jag var hos i förra veckan när min vanliga Nålis var sjuk tyckte att jag skulle avsluta behandlingen nu och testa igen om ca en månad och då köra två gånger i veckan med fler nålar.


.

1 kommentar:

  1. Men åh, så jäkla typiskt. :-(
    Kram och hoppas det hjälper med två gånger i veckan istället.
    Kram

    SvaraRadera