onsdag 18 maj 2011

A...

Tanken är att jag ska hänga på Carins idé om att skriva om alfabetet, lite även för att träna hjärnan och komma igång med bloggandet som jag tycker är så kul men av någon anledning inte blir färdig med...
Tre ord dagligen hade jag tänkt mig

Det första som dyker upp i mitt huvud är...
Alladin, och då menar jag inte chokladen utan vårt utställningsprogram,
just nu är jag i full gång med att mata in katter i Alladin, vi ska ha ihop 280 katter /dag

Anmälningsblanketter... det är det jag är överhopad av just nu.

Arbeta, Jag är så glad att jag är tillbaks på mitt arbete igen, jag har verkligen saknat mitt "gamla" liv..

1 kommentar:

  1. Man ska vara glad att man har ett arbete och att man kan vara frisk och kunna gå dit.
    Det är jag verkligen.
    Av många olika orsaker.
    Tazz&Kram

    SvaraRadera