tisdag 17 maj 2011

Vill så gärna skriva....

men får inte till det, det är inte som innan, då kunde jag börja tänka på nästa inlägg redan då jag klickade på publicera...
I helgen var vi på utställning i Kristianstad, min lille bebis blev Best In Show på lördagen, det var helt otroligt.

En bild på mig, domaren och Bebis.

Idag har jag varit på CSK hos sjukgymnasten och fått provat ut en ny lösboppe, nu har jag en större som sitter
så mycket bättre, vilken skillnad, fick även köpt 2 nya bh'ar.

Har funderat på att härma Carin med alfabetsinlägg, då måste jag skriva varje dag, jag vill ju skriva varje dag
men det är som jag får munhäfta... eller skrivhäfta....

.

5 kommentarer:

  1. Grattis till Best in Show! Fantastiskt!
    Jag stannade inte kvar på utställningen så länge att jag fick glädjen att vara med om det.
    Hälsningar Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Det är bra hjärngympa, fundera ut ord under dagen, komma ihåg orden, och hitta kopplingen till dig. Ha en riktigt fin dag, Kram

    SvaraRadera
  3. GRATTIS till BISet.
    Amazing och Lancelot skickar nospussar till dig som TACK för de fina katterna de vann på utställningen i K-stad.
    Kramiz-jamiz Yvette

    SvaraRadera
  4. STORT grattis
    JätteGlad för er skull.
    Det kommer kanske tillbaka, skrivandet.
    MegAkRAM

    SvaraRadera
  5. Alltså Lisbet, måste säga det igen. Du är så snygg i håret!!!!!!!!!!!
    Grattis till Best in Show titeln.
    Kram
    Annika

    SvaraRadera