söndag 8 maj 2011

Livet rullar på...

Känns verkligen inte som jag har något att skriva om, jag mår bra, känner mig pigg och har massor av saker som händer nu, jobbar mer, kurs med Carin på Fenix, styrelsemöten, utställningsjobb, kattutställningar, två inbokade på rad nu, sen i sommar tre helger på rad, funderingar på World Winner i Polen i höst, allt detta ger mig så mycket positiv energi och jag mår så bra.

Jag är ombud för denna fantastiska borste, ett måstge för alla katt och hund ägare :)



.

5 kommentarer:

  1. Härligt att du mår bra!
    Det är klart att du ska åka till Polen!
    Hälsningar Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Paxborsten är helt suverän. :)

    SvaraRadera
  3. Vad glad jag blir att läsa att du mår så bra. Gläds med dig. Heja livet!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. WW Shit
    Klart du ska dit.
    En upplevelse i sig.
    Lever fortfarande på ångorna från mitt och vitöras år.
    Den borsten vill jag ha.
    Min är lite trasig nämligen.
    Surt
    Lägger in en länk på min blogg och skickar mail om betalning.
    Kram och såååååååå härligt att du mår så bra.
    Bilder på lilleman dårå. *ler*

    SvaraRadera
  5. Hoppas det går bra på utställningen idag Kram till dig, Juliana.

    SvaraRadera