torsdag 12 augusti 2010

Fina dagar...

Nu har det varit ett par fina dagar, jag har mått jättebra och haft det så trevligt. I kom i tisdags middag och då åt vi L's goda hamburgare. På em körde vi till R och tittade på kattungarna som är ljuvliga.

I går startade vi på Quesarum, ett fantastisk ställe, sen körde vi vidare till Thuleslund, även det ett underbart ställe att besöka, vi avslutade i Sjöbo med fika på konditoriet. Nu har I kört hem men vi bestämde att det inte ska dröja så länge tills nästa gång vi ses.

Jag har startat en insamling på cancerfonden i förhoppning att vi ska kunna samla ihop lite mer pengar till forskningen men jag kan inte få in den på min blogg, väldigt irriterande men det kommer jag ska bara lista ut hur jag ska få dit den...

Nu ska jag dock lägga mej och vila en stund, det tar på krafterna att vara så aktiv i ett par dagar efter många sängdagar men det är såå underbart att vara på G igen ett par dagar innan nästa omgång.

Tack I för några fina dagar, jag uppskattar det jättemycket!
KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar