onsdag 16 juni 2010

Tröttheten kommer väl....

känner mej dock inte så trött som förra gången men det kommer kanske under dagen.

Igår satt jag hela dagen och laddade in musik i min nya leksak,
jag har skaffat mej en I Phone

Jag är mycket oteknisk men lyckades kopiera alla mina gamla CD och på kvällen visade L hur jag skulle få in dom i mobilen så nu har jag massor av musik.... jag som inte lyssnar så mycket på musik hihi...
Kl 20.00 var jag så slut så jag la mej och somnade, L väckte mej 23.00 och hjälpte mej med tabletterna och och sen somnade jag och sov till 06.00 men nu är jag lite trött så jag ska ta en dusch och sen lägga mej med min ljudbok och iallafall vila...

Jag tar ett steg i taget så blir det nog en bra dag...

1 kommentar:

  1. Hej Lisbet,
    Det är bra att ha lite leksaker. Så oteknisk verkar du ändå inte vara, du klarar av mer än du tror. Vila och njut av din musik.
    kram

    SvaraRadera