lördag 26 juni 2010

Underbar midsommarafton...

Vi hade en jättefin midsommar, strålande sol, underbara vänner och fantastisk matjesill från Blekinge!
Dock var det inget bra alls med blåsor i munnen att ta snaps, jag trodde det skulle bedöva men det gjorde bara vrålont.
Och jag lovar att det inte var pga snapsen som Ulla höll sej i flaggstången:)


Camilla, jag och svärsonen...


Undrar vem som njuter mest...


Dan eller Maxwell?


Midsommarflickan Emelie


I eftermiddag kommer min underbara styvson Andreas med sin flickvän Elin, blir säkert en mysig kväll med bla. grillning och kanske lite kubb? ;)

3 kommentarer:

  1. Ser härligt ut.
    Snaps och blåsor är nog ingen bra kombination.
    Ha det gott.
    KRAM Cecilia

    SvaraRadera
  2. Du verkar ha haft en fin midsommar. Gillar din krans runt huvudet. :-)
    Sköt om dig, kram

    SvaraRadera
  3. Hej Lisbeth
    Jag lider med dej.Jag gick igenom cellgiftsbehandlingen i början av 2009 mot blåsorna fick jag herpesmedicin i tablettform (kommer inte ihåg namnet på dom )även en munsköljvätska Andolex...Hoppas det hjälper mot blåsorna.Man får ju så många andra biverkningar av GIFTET.Det går men det trodde man ju inte när man va mitt uppe i"helvetsbehandlingen"
    Tänker på dej och skickar styrkekramar
    Kram från Susanne

    SvaraRadera