fredag 8 april 2011

Dålig på att blogga..

Jag är så dålig på att blogga, jag vet... jag vill men har svårt att få fram något bra, känns som jag förbrukat alla "gnällord" här inne och det känns oftast som jag bara gnäller ändå.... ont här och ont där..

Denna helgen ska jag iallafall bara njuta och ha trevligt, jag ska på kattutställningen i Malmö på Europa porten med lille bebis, jag har absolut inga förväntningar för jag vet att konkuransen är mördande och bebis är bara fyra månader, men det ska bli så skoj att träffa alla kattvänner, vi ska ha en superhelg!!

Nu ska jag lägga mig, klockan ringer halv fem (och då undrar jag varje gång om jag är normal som stiger upp så tidigt för att åka på utställning)




.

2 kommentarer:

  1. Tack för idag Lisbet, och grymt LYCKA TILL i helgen, Kram

    SvaraRadera
  2. haha Normal ??!!
    Hur stavas det liksom. *ler*
    Lycka till i helgen.
    Och klart du ska skriva av dig och gnälla.
    En vacker, eller ovacker dag så är allt över. Iallafall det kroppsliga.
    Under tiden är det en resa dit och det tar tid. Lång tid. SÅ gnäll undertiden.
    Har du tråkigt får du låna Bandit.
    Han är bra på att ställa till oreda i livet.
    *ler*
    TaZZ o Kram

    SvaraRadera