tisdag 12 april 2011

Regn och rusk

Helgen spenderades i Malmö på Europaporten, inne hela helgen i det fina vädret, idag har jag varit ledig och tänkte promenera och ha en skön dag ute, det regnar och blåser friskt...

Jag har bestämt att jag ska börja jobba mer nästa vecka, det känns bra efter helgen som varit det mest ansträngande jag gjort sen jag blev sjuk och jag måste säga att jag är inte mer trött, har inte mer ont heller än vad man har efter en utställningshelg då man står på benen på betonggolv från 7 på morgonen till 19 på kvällen.. Jag har fått så mycket positiv energi och känner mig så nöjd..
Igår körde Carin och jag till FENIX i Kristianstad på föreläsning och det var mycket givande, på vägen upp dit körde jag genom "skogen" till Degeberga och det var massor av vitsippor, våren är på gång, det är underbart!


.

4 kommentarer:

  1. Härlig läsning. Jag är glad för din skull. Kramar

    SvaraRadera
  2. Roligt att läsa att du känner dig bättre. Härligt!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt att det kändes bra efter helgen.
    En utställningshelg tar helt klart halvt livet av mig iallafall.
    Men mina knän pallar inte riktigt det.
    Stor Kram från oss

    SvaraRadera
  4. Härligt inlägg, det doftar energi! Kram kram kram!

    SvaraRadera