söndag 17 april 2011

Så arg jag blir...

Jag var hos läkaren på CSK den 29 mars, jag blev sjukskriven ytterligare två månader på heltid så får jag arbetsträna som jag vill, jag har fortfarande inte fått mitt läkarintyg, jag har ringt dit tre gånger och påmint dom, det är inte första gången jag får ringa och tjata för att det ska hända något, jag är så trött på detta, det är så himla nonchalant att behandla sina patienter på detta viset, förra veckan ringde L två gånger och inget händer.. då ringde han Patientnämnden, då först reagerar dom och överläkaren ringer upp honom och frågar varför vi vill anmäla dom och varför vi inte kunde vända oss till dom??? Är dom dumma eller? Plötsligt skulle det gå att få fram läkarintyget, det visar sig att det är skrivit, ligger i datorn och ska bara skrivas ut och skickas iväg, hur svårt kan det vara??
Jag blir så trött på sånt här, det tar så mycket energi, negativ energi och det vill jag inte ha mer av.. Får väl se om intyget kommer imorgon..


.

7 kommentarer:

  1. Hej! Jag har upplevt det samma, fått ringa och tjata om läkarintygen som FK väntat på. Det fanns i en dator i väntan på att skrivas ut.Man blir irriterad för mindre.

    SvaraRadera
  2. Hoppas på att papperna kommer snart, håller med om att det tar energi att hålla på och tjata. Vi ses imorgon, Kram

    SvaraRadera
  3. Skit är vad det är! Hoppas att du får ditt intyg snart.

    SvaraRadera
  4. Jag blir så arg när jag läser detta. Det ska inte vara så här krångligt.
    Skickar varma tankar och energi till dig, hade jag varit hos dig hade du fått en kram också. Men det blir så här...
    KRAAAM

    SvaraRadera
  5. Usch, så himla hopplöst.
    Att behöva hota och sen står dom som frågetecken.
    stackars du
    Kram

    SvaraRadera
  6. Kram till dig, är så glad jag har dej som min "syster"

    SvaraRadera