fredag 18 mars 2011

Borås hela helgen..

Idag bär det av mot Borås och SVERAK's årsmöte, ska bli skoj att träffa alla som ska dit och "vara med igen" hoppas nu bara jag orkar och inte får det allt för jobbigt nästa vecka av detta.

Nu har jag börjat få känning i min arm, jag hoppas verkligen inte det är ödem, jag vill verkligen inte mer nu, jag vill vara mitt gamla jag nu... jag har ont i armen, höger underarm är 1,5 cm tjockare än vänster men jag vet ju inte vad den var innan, jag har ett litet litet sår på underarmen, det spänner och kliar och har jag riktig otur får jag rosfeber, kanske därför jag mått skumt i veckan? Nä jag vill inte, vill inte....

Nu ska jag packa inför helgen så hoppas jag att jag mår bättre efter att jag duschat..


.

10 kommentarer:

  1. Hoppas du får en riktigt skön och trevlig helg och kan njuta o koppla av lite.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Du ska ha penicillin om du har ett sår på din arm så det inte blir rosfeber. Kontakta bröstmottagningen. Kramar till dig och en god helg önskar jag dig/Ingrid

    SvaraRadera
  3. Se till att du har penicillin med dig, om möjligt. Kramar

    SvaraRadera
  4. Ha det riktigt bra i Borås, kolla det där med armen. Livet funkar med strumpa också, fast det trodde inte jag för några dagar sen. Lydiagården gör underverk

    SvaraRadera
  5. Håller alla tummar att du får en kanonhelg.
    MEgkRAM

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får hjälp med armen och får en trevlig helg :)

    Kramar <3

    SvaraRadera
  7. Hoppas du haft det riktigt trevligt.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hoppas du haft det kanon!! Kram

    SvaraRadera
  9. Tänker på dig och hoppas att du slipper ödem.
    KRAM

    SvaraRadera
  10. Hoppas att det inte är nåt allvarligt med armen. tycker du har haft nog nu. Hoppas du mår bättre. Stor kram

    SvaraRadera