onsdag 30 mars 2011

Ytterligare en stjärna på vår himmel...

Finaste Linda som var så tapper förlorade kampen igår.. Det är så tragiskt och mina tankar går till Lars, barnen, hennes föräldrar och alla andra som fanns i hennes närhet.

Lindas blogg var en av de första jag hittade när jag själv blev sjuk för ett år sedan.
Trots kampen hon förde mot den elaka cancern och all smärta hon fick utstå så hade Linda alltid tid att läsa andra bloggar och komma med fina peppande och uppmuntrande ord, Linda är djupt saknad av väldigt många som inte ens träffat henne men lärt känna en varm och fin kvinna via bloggen...

Mina tårar strömmar nerför kinderna.
Finaste Linda, Jag kommer sakna dig och dina inlägg, alla dina fina foton...

Var med och betal in till cancerfonden så dom kan hitta bot för detta elände och fler unga mammor slipper drabbas av detta...


.

2 kommentarer:

  1. Ja fy fan alltså. Det är så sorgligt så det finns inga ord. Vidrigt. Jag är så så less på cancer överhuvudtaget. Det är rent bullshit helt enkelt. :(

    Kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Ja jag håller så med.
    Saknar

    SvaraRadera