måndag 21 mars 2011

Underbar helg..

Jag har haft en underbar helg, träffat massor av gamla vänner och bekanta ätit supergod mat hela helgen, druckit gott och jag har hämtat så mycket energi och känner mig så pigg trots att det fortfarande gör ont både här och där så känner jag mig så positiv.

Idag har jag fått kommentarer från vänner som tyckte det var skoj att träffa mig, jag har fått mer än 150 "grattis på födelsedagen" på Facebook, det är fantastiskt, nästan hela svenska kattvärlden har skrivit och alla vänner och släktingar, tack alla, ni betyder så mycket.

Nu har lillkillen blivit stor, tycker han iallafall, vill inte sova hos oss mer, han vill sova hos sina kompisar, igår när jag gick och lade mig tog jag in honom, han hoppade direkt ner och satte sig vid dörren och kallade på kompisarna utanför.... han fick såklart sin vilja igenom, saknar bebisen i sängen..


.

6 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen i efterhand!
    Härligt att du fick en så fin helg!

    Hälsningar Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott Lisbet! Vad härligt att du fått fylla på med en massa god energi :)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Härligt att du har fått tillbaka lite positiv energi. Självklart är du värd alla grattishälsningar, bara att njuta och ta emot.
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Nu har jag hittat hit! =)

    Härligt att du fick lite energi, det är aldrig fel! O ja, det var verkligen kul att träffa dig även om det var alldeles för kort stund!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Men åååååååååååh, har jag missat din födelsedag. :-(((
    Flåt
    STORT Grattis i efterskott iallafall.
    Underbart att det varit så fint och trevligt i helgen.
    MegAsuperKram

    SvaraRadera
  6. Hej vännen !
    Knatar in och önskar en
    Underbar helg !
    Tazz och Kram

    SvaraRadera