söndag 13 mars 2011

Cancertjejer...

Igår var jag och Carin på träff i Torekov, det var fantastiskt trevligt att träffa dessa glada och härliga kvinnor, Stort Tack för att vi fick komma och tack för den goda maten.

Carin har idag åkt till Lydiagården, jag hoppas du får en underbar vecka.

Imorgon ska jag på mammografi, vet inte om det är det som ligger till grund för mitt mående, jag känner mig fortfarande nere och ledsen och jag är så himla orolig att dom ska hitta något i morgon, antar att det kommer vara lika jobbigt inför varje koll men denna första efter behandlingen är kanske värre, jag får dock inget besked förrän den 28 mars så jag ska gå i två veckor och våndas innan jag träffar läkaren.
Jag hatar detta, jag hatar vad cancern gör mot människor...
Föresten blir det nog en omgång med naglarna igen, precis när jag tyckte dom hade blivit fina och kraftigare så har jag en nagel som kryper upp igen och lossnar... Varför? varför? NÄR ska det bli bättre? NÄR försvinner alla jobbiga biverkningar?


.

1 kommentar:

  1. Tänker på dej idag när du är på mammografi´n. Håller tummar och tår för att allt ska vara bra.
    många kramar

    SvaraRadera