tisdag 11 januari 2011

Bloggtexten

Fick höra idag att min bloggtext inte syntes, röd text på röd bakgrund, jag har mixtrat och fixat och hoppas det är åtgärdat nu, ser du inte texten så var snäll och meddela mig, inte så kul att skriva inlägg som ingen kan läsa;)

Annars är det ganska lugnt här tappade naglarna till hälften på tre fingrar idag. det gör så ont när nagelbädden ligger bar, men men, det kunde varit värre...
Det värker fortfarande massor i fingrarna, benen och fötterna, gnälligt idag.. suck...

Igår skulle jag följa med L till Kristianstad för att hämta hans bil som varit på verkstan i över två månader, dom ringde honom i onsdags och sa att det skulle vara klar igår, när vi kommer dit så påstår dom att dom inte ringt?? Den blir klar på fredag säger dom...
Vi körde till Team Sportia och jag hittade en jacka, ville ha en lite tunnare jacka som jag kan ha när jag åker och handlar bla. jag dör inomhus i min varma dun jacka.


Så det var ju bra med Kristianstad turen men så himla onödig körning ändå, jag kände att jag ville testa att åka till Kristianstad utan att besöka CSK, det är lika jobbigt varje gång jag åker på den vägen, jag får ångest direkt vi kör ut från Höör,
tyvärr samma igår fast jag visste att jag inte skulle dit..

Har varit ute och gått i 50 minuter idag och det var väldigt skönt då jag kom in men det var inte så skönt ute, det blåste isande vindar...

Kram på er!


.

7 kommentarer:

  1. Nä, vädret är inget vidare.
    men men.... det blir bättre....... framåt maj.
    hahhahah
    Ta hand om dig nu.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Aj med naglarna :(. Hoppas det inte blir så ont i nagelbäddarna. Kram!

    SvaraRadera
  3. Aj aj, låter inget vidare med naglarna! :-(

    Vad fint du har det här på din blogg! Älskar den röda bakgrunden.

    Kramar!!

    SvaraRadera
  4. Hej, du har en pepp-award att hämta hos mig.
    STOR Kram

    SvaraRadera
  5. Usch, det lät inte skönt med naglarna :( Hoppas det blir bättre fort.
    Vilken fin jacka! Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Ja, dessa naglar. Det gör så ont, mkt mer än man tror. Lider med dig.
    Irriterande med bilfirman- rent ut sagt oförskämt alltså. Vilken tur att ni kunde vända det till ngt positivt!
    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  7. Uschiamig det lät inge vidare med naglarna. Mina blev randiga men jag fick behålla dem alla som tur var. Hoppas de växer ut snabbt snabbt på dig.

    Hoppas värken i dina ben/armar försvinner också så du får må bra och kan njuta av promenaderna.

    Väldigt irriterande med bilfirman. Men himla bra ändå med resan eftersom du fick köpa en sån fin jacka. Jättesnygg var den.

    Ha det gott
    Kram Lisa

    SvaraRadera