fredag 25 februari 2011

Fredag igen...

Tiden rusar och det är fredag igen. Denna helgen ska vi ha genetik och Avel/uppfödnings kurs och det ska bli så skoj, det är 40 pers som anmält till lördagens Genetik och lite mindre till söndagens Avel/uppfödning. Jag hoppas jag har det mesta under kontroll, ska
träffa Ingegerd i Höör på City Gross och handla det vi ska ha till frukost, luncherna har vi beställt från Nillas catering i Höör.

Det går bra med "Lille katt" dom stora fräser på honom men börjar vänja sig nu, han sover mellan min och Leifs kudde hela nätterna, han är underbar.

Nu är det mest tejpet som gör ont efter porten, jag tål tydligen inga plåster alls, får stora röda märken som kliar massor, ändå så tog dom annan tejp som man inte skulle reagera på, jaja, överlever nog detta, känns inte så stort faktiskt om jag jämför med det jag gått igenom innan;)

Hoppas alla får en fin helg!


.

2 kommentarer:

  1. Ja tiden går i en rasande fart.
    Gud så sött med lilleman mellan er i sängen.
    Gos juh
    Hoppas ni får en underbar helg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har också problem men plåster, hemska utslag och klåda. Vet hur det känns, så du har all rätt att klaga trots att du har stått ut med mycket innan.
    Ha så skoj imorgon. "Lille katt" är så fin, blir sugen på katt ibland men min man säger blankt nej. Med två jakthundar hemma så kanske det skulle vara lite för livat. :-)
    KRAM

    SvaraRadera