tisdag 1 februari 2011

Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Linda att svara på dessa frågor...



♥Hur länge har du bloggat?
- Den 6:e maj 2010 startade jag den här bloggen!

♥ Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
Det varierar, jag har en blogg-lista i högerspalten och många av dem besöker jag mer eller mindre dagligen.

♥ Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
De flesta är cancer-bloggar, jag tycker det är skönt att ha kontakt med andra som är i ungefär samma situation som jag själv.

♥ Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Ja det tror jag, eller hoppas iallafall.

♥ Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Jag tänker nog på vad jag "får" skriva om, när det gäller min cancer så har jag nog varit mycket öppen men vårt liv är vårt och inget jag vill lämna ut här.

♥ I vilken utsträcknng bloggar du för att få bekräftelse?
Bloggen fungerar som en ventil, och för att jag inte ska tjata hål i huvudet på L.

♥ Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?
Tyvärr har jag inte träffat någon av dom, skulle vilja träffa alla för det känns som jag känner dom.

♥ Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Ja det tror jag.

♥ Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Jag har inte sett några nackdelar med min blogg.

♥ Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Svårt att säga, tror nog inte att jag gör det men önskar ändå att jag gör det.

Som alltid med en utmaning ska den skickad vidare!
Dessa tjejer vill jag utmana:)

♥Annika, Cecilia, Annelie, Sister Moonshine och Ligan ♥


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar