tisdag 6 juli 2010

3e behandlingen klar...

Så var 3e klar, värre än de tidigare men det är väl så det ska vara, ju mer gift man får i kroppen ju sämre mår kroppen såklart.
Slumrade mest hela tiden där, ja förutom alla gångerna jag fick springa på toa, allt vatten man ska dricka + droppet rinner rakt igenom, känns som jag släpper ut allt giftet direkt men dom har försäkrat att det inte är så;-) Vid 3påsen kom konstiga "biverkningar" började som ett tryck i nedre ryggen för att sedan sprida sej uppåt och då även på framsidan och till slut hade jag ett våldsamt tryck på lungorna och hjärtat, dom kopplade in maskiner men allt såg bra ut så efter en timmes vila fick jag åka hem, trycket har släppt och övergått till grym trötthet malande värk i kroppen. Jag kunde knappt hålla mej vaken på vägen hem och direkt då vi var hemma blev det sängen och jag sov i 4 timmar, fick lite mat, kollade mailen och så direkt i sängen igen och sov till 07 då jag gick upp och åt frukost ihop med alla mina piller jag ska ta, nu ska jag dock lägga mej igen...

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att tredje omgången är avklarad. Vila så gott du kan, det behöver du.
    En lur i hammocken är inte helt fel.

    Sköt om dig, kram

    SvaraRadera
  2. Usch det där lät inte kul, hoppas du snart piggar på dig! Kramar

    SvaraRadera
  3. Usch vad jobbigt det verkar, att det blir värre varje gång. Eller kan det vända o bli bättre kanske. Hoppas det iaf.
    Kramen

    SvaraRadera