onsdag 28 juli 2010

TACK igen!

Jag blir så otroligt glad av alla era kommentarer, det värmer verkligen och får mej att må bättre och känna mej mer positiv, TACK!!

Alltså det här med strykning vet jag ju många avskyr men jag älskar stryka, jag njuter av att se så slätt och fint det blir, krypa ner i nystrukna lakan, mmm finns det nåt mysigare? ;) Stå och stryka med en bra ljudbok i öronen är underbart;-)
Jag vet att jag är knäpp hahaha...


Och det där med sprutor.... jag kanske har varit fakir i ett tidigare liv? Jag älskar ligga på spikmattan, då utan tröja såklart, det är en skön känsla när det gör ont i början och sen hur man blir alldeles varm och all smärta försvinner.... jag njuter även när dom tar blodprov med spruta hahaha, fast inte när dom ska ta stick i fingret, för DET GÖR ONT!! Så den ynkliga Neulastasprutan jag tog själv, nålen var ju inte ens en halv milimeter tjock och i valken på magen finns inte mycket känsel;-)
Men jag förstår alla som är rädda för sprutor så jag försöker inte lägga något i detta alls, jag vet hur det är att ha en fobi och det jag har fobi mot tycker andra inte är något alls, vi är alla olika och jag respekterar er alla som inte själv tog sprutan, det är ingen merit att kunna ta spruta, det är en merit att vara cancerpatient med allt det innebär...

Igår kom den läskiga smaken i munnen, vet inte vad det smakar egentligen men än äckligt, känseln är borta och jag är lite rädd att jag ska bita mej hårt eftersomm det inte känns så bra när jag tuggar...kaffet är vidrigt, rostat bröd är helt ok.

Jag har sovit ganska bra inatt och känner mej fortsatt hyffsat pigg, det är underbart, idag ska jag få träffa min brorsdotter H med sin egen 3 veckors dotter, det ska bli så skoj och mysigt.

Så jag får avsluta här!

Kram till er alla!
/Lisbet

2 kommentarer:

  1. Tack kära du
    Det har gott bra nya prover bra dokt
    men får vänta 6v för svar kram ha en bra dag
    Kerstin

    SvaraRadera
  2. Jupps, du är knäpp. *ler*
    Fast ibland kan såna där vardagliga rätt monotona saker vara rätt roligt.
    Jag gillar att dammsuga.
    Med stereon på hög volym.
    Ja, annars hör man ju iof inte.
    Men med 5katter blir det väldigt rent och fint efteråt och man känner sig otroligt duktig.
    Kram och ta hand om dig

    SvaraRadera