tisdag 13 juli 2010

Tråkblogg!

Varmt och kvavt är det hela tiden, lite regn kom idag men åskan som jag skulle vilja ha här lyser med sin frånvaro, samma med solen och det är jag glad för. Jag tycker inte om denna värmen!
Tänkte försöka lägga över en del från min stationära dator till laptoppen så jag kan slippa sitta på övervåningen i den värmen, tänkte kunna ha denna datorn i trädgården där det iallafall svalkar under den gigantiska blodboken i hammocken men jag är inte så datakunning och mailen var det första som strulade...
Får vänta till L kommer hem, han är ute på ett jobb idag på semestern.
Jag känner mej pigg idag trots allt, fast jag har legat i sängen hela dagen och bara lyssnat på ljudboken, den är så bra så jag kan inte slita mej och det är en riktig slappedag utan att känna det jobbigt, jag känner mej tacksam för att jag har en bra dag!
Jisses vad tråkigt detta blev, men det är inte roligare här just nu *fniss*

Hej hopp!

1 kommentar:

  1. Då skulle du ha vart här, för här har det åskat minsann. Värsta ovädret på länge, länge.

    SvaraRadera