torsdag 29 juli 2010

Inget Båstad....

Det lär inte bli någon Hantverksmässa för min del i morgon, nu har det slagit till ordentligt i kroppen, det finns inte en millimeter på min kropp som inte skriker av smärta, det gör ont i huden, alla leder, det gör ont att sitta, ligga stå och gå....
Hela munnen är klistrig av någon äcklig seg gegga vad nu det är för något, smakar skit gör det iallafall. Hur länge ska nu detta sitta i?? Jag har inget tålamod och vill inte må så här, jag vill kunna vara ute och hitta på saker men det är väl bara att acceptera.

5 kommentarer:

  1. Åh, jag känner igen detta också så väl. Sprutan var en piece of cake att ta... men smärtan den medför är något direkt från helvetet. 7 dagar sitter det i. På sjunde dagen släpps de extra vita blodkroppar som bildats, då släpper också den omedelbara smärtan. Det gjorde min iallfall. Om den inte gör det, prata med din läkare så kan de sänka cellgiftsdosen lite (det fick de göra på mig). Har du ordentliga värktabletter? Ta dem och sätt på en rolig/ bra film. Skäm bort dig. Och ja, acceptera att dra ner ordentligt på farten.
    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  2. Förresten, jag fick svampinfektion i munnen/ halsen. Kan det vara det du fått? Ring och hör med din sköterska. Man får medicinera bort det.
    Kram igen

    SvaraRadera
  3. Usch, lider så med dig.
    Kramar i massor och skickar en stor sol till dig.

    SvaraRadera
  4. Hej! Ja svampinfektionen och att all mat, ja allt smakade illa fick jag dras med...men värken måste komma från sprutan som jag hittills har sluppit. Fått "jordgubbssaften"+nått mer idag så nu väntar jag på.....nått? Hoppas din värk ger sig snart!! Kramar/Ninni

    SvaraRadera
  5. Stackars dej så trist att du inte orkar. Men det kanske är bäst att du vilar. Låter väl klyschigt men eftersom jag är frisk så har jag ingen aning om hur det känns.
    Kramen

    SvaraRadera