lördag 17 juli 2010

Sjöbo marknad...

Gå på Sjöbo marknad i 30 gradig värme är inget bra... FY ATTAN!!
A & H kom hit vid middagstid och vi tog en tur till Sjöbo, fick givetvis ätet sillmackan med mos:) Gottgottigottgott...
Tog en tur i raderna med alla marknadsstånden men det funkade i den värmen,det var OLIDLIGT! Så vi köpte med Berlinermunkar hem och tog kaffet under blodboken
och det var behagligare. L, A och H skulle bada så det blev en tur ner till Vombstranden och dom fick sitt bad... Såg skönt ut, skulle kanske investera i en baddräkt jag med? Fast jag är FEG, vet inte om jag vågar, låtsasbröst och inget hår...
jag är en mes, jag vet.
Men här är ialafall en bild på badarna.

Sen blev det grillning här hemma.

Min kropp orkar inte riktigt med så mycket som vi hittat på denna veckan, dels värmen och så allt gående, nu är min kropp och jag TRÖTTA, idag får det nog bli sängen är jag rädd för, sov till 10 och nu vid 12 måste jag nog vila igen....
Det är värt det, jag vägrar stanna hemma dessa få dagarna som jag kan vara med ute, imorgon är det antik/loppis marknad i Degeberga och dit ska A och jag så det så!

En vecka tills nästa giftbehandling och sen vet jag inte hur jag kommer må efter det, jag har fått 3 FEC och ska nu ha 3 Taxoterebehandlingar.

Nu ska jag nog lägga mej med min ljudbok, Kram på er alla!

2 kommentarer:

  1. du har samma behandling som jag fick förra året
    Lycka till och vila mycket
    sköt om dig kram kerstin

    SvaraRadera
  2. Sillmacka igen - du behöver väl inte fresta mig =O) Kan nästan tro du har ett beroende - sillmacksberoende =O)
    Vila på - det är du värd när du far både hit och dit.

    Kram Yvette

    SvaraRadera