tisdag 27 juli 2010

Otroligt...

Känner mej fortfarande ganska pigg och det är underbart, inte den hungern som efter dom andra behandlingarna då jag hela tiden höll på att svälta ihjäl;)
Idag har jag fått struket undan det jag inte hant med igår kväll så nu ligger det inget på hög men nytt finns i tvättmaskinen, det hinner säkert torka till ikväll så jag kan ge mej på det då:)

Gav mej själv Neulasta sprutan och det var verkligen inget att tala om, kändes inte ens.

Fortsätter väl plocka lite här, sånt som inte blivit gjort på länge.

KRAM!!

11 kommentarer:

  1. Härligt att höra att du känner dig pigg efter behandlingen. Hoppas det fortsätter så.
    Jag är också ganska pigg efter gårdagens behandling (min sista) men vet att det brukar bli lite "dipp" på 2:a - 3:e dagen då jag får värk i lederna och blir mer trött. Men jag mår som tur är inte illa efter mina behandlingar.

    Vad duktig du är som styrker allt. Jag stryker bara när jag ska ha det jag ;)

    Ha en fortsatt fin dag
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra!! :-) Det var samma för mig, mådde bättre efter vissa behandlingar och sämre efter vissa. Efter någon minns jag att jag var så hungrig att jag ställde mig och kokade massor av snabbmakaroner som jag åt med ketchup bara för att snabbt få i mig nåt! ;-) Höll ju på att dö av hunger! Hihi!

    Duktig du är som kan ge dig sprutan själv. Jag är en sån mespropp att hemsjukvården fick komma hit och hjälpa mig.

    Kramis!!

    SvaraRadera
  3. Så ska det låta! Och tar stryktvätten slut kan jag kanske skicka ner lite... ;)

    SvaraRadera
  4. Så skönt för dig att få va´lite piggare! Måste va´grymt jobbigt att va´trött och inte vakna utvilad trots massor av sömn. Hejar på dig och nu går det på rätt håll. De flesta behandlingarna är avklarade så nu traskar du snart ut ur den jobbiga resan du behövt göra.

    Kram! M & J och Pelle förstås!

    SvaraRadera
  5. Härligt att höra! :) Fast jag vet ju inte om jag hade lagt min energi på att stryka.. tråkigare jobb finns knappt. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad glad jag blir för din skull att du känner dig go och gla. Kul att du har sådan energi.
    Tycker du är modig som klarar av att ge dig själv sprutan, för jag klarade inte av det.
    Jag beundrar dig för det.

    kram

    SvaraRadera
  7. Härligt att du tar din spruta själv modigt jag åkte in till sös jag vågade inte ta den
    Kul att du såg mig på Allsången så kul att vara där
    kram lycka till nu med allt

    SvaraRadera
  8. Så jäkla skönt att se att du mår bra och har energi :-) I love you Lisbet!! Jag önskar dig så mycket lycka till och fortsättning så du anar inte. Jag kommer att följa dig hela vägen :-) Kram i massor

    SvaraRadera
  9. Härligt att du känner dig piggare. Fast jag skulle nog inte heller strukigt. Det är så otroligt tråkigt. Fast jag kan förstå känslan att orka :o) . Jag är så himla glad för din skull. Kram från Heidi

    SvaraRadera
  10. Härligt !!Hoppas att du får fortsätta må skapligt. Jag önskar att jag hade fått fortsätta med Tax....Bävar för min nästa beh. CEX ska den heta och hu för illamående....om det kommer.Vad är Neulastasprutan till för? Modiga du som vågar ge dej själv!! Hemma från Skåne igen! Kram /Ninni

    SvaraRadera
  11. Vilka roliga figurer du hittar. :-)

    SvaraRadera