torsdag 6 maj 2010

4 maj..

Återbesök för vilken gång i ordningen? jag har glömt, tycker jag inte gjort något mer än väntat på besked som inte blivet som jag hoppats och ny väntan.....

Men nu är bröstet borta så det kan ju knappast bli fler operationer.... hoppas jag...

Det har läkt fint och doktorn är nöjd med såret, dock visade det sej att det fanns spridning i bröstet så nu blir det cellgift, precis det jag inte ville.... Det är tungt nu, mycket tungt...

Fick så mycket information av bröstsköterskan som är fantastisk men hälften gick nog inte in, får väl få infon igen senare, kom dock ihåg vad som skulle göras direkt, tala med narkossköterska om Port-a-cat'en som ska opereras in en bit under nyckelbenet, det ska göras inom 2 veckor och görs i lokalbedövning. EKG skulle tas, men blodproverna väntar dom med tills porten sätts på plats då dom ändå ska sticka mej. Hemresan var som vanligt jättejobbig, fick dock ta en tur på ICA och inhandlat en massa godis och lite frukt som jag ska trösta mej med, tårarna föll mest hela eftermiddagen och kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar