lördag 29 maj 2010

TACK..

för alla fina komentarer jag fått, det ger mej styrka och faktiskt lite mindre dåligt samvete, man får lov att vara liten och eländig.. och liten och eländig är jag ju... jätteliten.... utom när det gäller storleken då, aptiten är det inget fel på, det enda som finns i mitt huvud är sova och äta, jag ligger och fantiserar på allt jag är sugen på, sugen är jag men inget jag får på takllriken smakar gott pga den äckliga gegga som ligger på tungan:-(
önskar man bara kunde sluta vara sugen, det som funkar bäst är tablettaskar med saltakatten och viol.
Hade tänkt lägga in bilder idag men det får nog vänta, L har jobbat i trädgården hela dagen, lagat middag till mej och damsuget och jag har legat i sängen hela dagen.... men kanske i morgon är jag lite piggare..
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar