torsdag 6 maj 2010

Provtagning och operation

Då var det den 22 mars och den 21 mars känns nu väldigt långt borta... Springer runt och tar prover

hela dagen, får insprutat nåt radioaktivt och röntgen efter det och sen ska jag infinna mej 06.45 i morgon bitti.....

Vi kör hemifrån 05.45 och bilresan upp till CSK är dryg, på plats får jag som utlovat eget rum annars stannar jag inte, fixar det bara inte...... men dom är underbara och jättegulliga mot mej, mycket som händer så L kör hem igen, dom berättar att det är besöksförbud så L kommer inte få komma och besöka mej...

ner på OP och knutan togs bort och även 7 körtlar i armhålan, ska inte berätta hur jag mådde efter OP men det var inget skoj alls...

Onsdag morgon och allt klarnar och det mesta känns deppigt, vågar inte titta hur mycket dom tagit bort, har 2 drän kopplade och får besked att jag inte får komma hem förrän det slutat rinna i dom.. på torsdagen drar dom bort det ena dränet

och på fredagen tar dom det andra, då går jag in i duschen och ser för första gången hur det ser ut, gansak ok väl, dom tog knappt halva bröstet oc h känner att det kanske trots allt löser sej.... det var sååå skönt när L kom och hämtade mej, så otroligt skönt att komma hem, mys i soffan till finalen i Lets Dance...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar