torsdag 6 maj 2010

Mot CSK igen..

Ja så var det måndag den 12 april och nytt besök på CSK, fick veta att det fanns spridning i det dom tog bort runt knutan och det fanns spridning i en körtel i armhålan, det är ju himla skönt att det "bara" fanns i en körtel men samtidigt gör detta nu att hela bröstet ska tas bort, jag får välja om jag vill dom ska ta en bit till och analysera eller dom ska ta hela direkt, finns det mer i det dom tar måste dom ta bort resten med så det är ju lika bra att ta hela på en gång, jag orkar inte med så många fler operationer nu. Fick veta att min cancer är hormonkänslig och det är tydligen bra, vet dock inte riktigt vad det innebär mer än att jag under 5 år ska äta antihormon och att jag då kommer att komma i klimakteriet. Fick OP tid på måndag den 19 april...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar