torsdag 6 maj 2010

ny väntan..

aha, så var det en lång väntan igen, fick tid för återbesök men dom ringde och ändrade tiden då proverna på knutan inte var klara.. vi firade en lugn påsk, orkade inte göra så mcyket men känner mej ganska uppåt ändå. Mitt liv är som en våldsam berg och dalbana, det går snabbt både upp och ner och jag hatar åka karusell, jag hatar att vara sjuk och jag kan absolut inte fatta att jag har cancer, det drabbar bara andra.... Har börjat läsa andra bloggar och har hittat många och man blir lite förvånad över hur många olika människoöden det finns, jag lider verkligen med vissa och beundrar dom mycket för att dom orkar hålla en så positiv anda i sin blogg..

Jag ska verkligen kämpa för det själv, jag vill inte detta ska bli en tråkig dyster blogg, livet är tillräckligt dystert ändå..

Den 11 mars var det dax för en av Sveriges största kattutställningar i Malmö, Musse var anmäld till söndagen då jag inte orkar med 2 hela dagar just nu och hon faktiskt bara har ett cert kvar innan hon kan bli Supreme Premier och den titeln vill jag att hon ska ta på vår egen utställning den 22-23 maj i Trelleborg. Musse fick en superfin bedömning av domaren och tog även BIV ich NOM så det blev panel igen för henne och WW katten är på plats, jag trodde jag skulle falla ner i en hög på golvet när det visar sej att Musse slår ut henne med 3 röster, JIPPIE!!!

Lyckan är total, min goa väninna Annelie som fött upp henne gråter av glädje och känslan går inte att beskriva, detta lever jag lääänge på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar