torsdag 6 maj 2010

Musse BIS

Söndagen den 21 mars, min födelsedag och även kattutställning i Danmark, skogkattmästerskapet och något jag verkligen såg fram emot.

Jag hade en underbar dag, många vänner på plats, tyvärr dock inte min goa väninna Annelie som tvingades jobba men hennes "gubbe" var med oss, dom har ju fött upp Musse så självklart skulle Håkan förlja med oss

Musse kom i panel och jag visste att hon bla. skulle möta katten som har en World Winner titel så jag visste vi skulle åka ut MEN, det blev lika så det skulle lottas och denna gång föll lotten till vår favör, JIPPIE!!! Musse slår ut WW katten, snacka om LYCKA
GIP S*Kringlans Mousse, BEST IN SHOW!!

Detta var en underbar dag och jag har så mycket positivt med mej så operationen på tisdag ska jag nog fixa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar