tisdag 17 augusti 2010

5e behandlingen...

är avklarad, såååå skönt, "bara" en kvar. De vita blodkropparna måste vara uppe på 1.5 för att man ska få nytt cellgift, när jag testade 10 dagar efter Neulasta sprutan var mina uppe på 50, dom förstod att jag haft grymt ont, igår hade dom åkt ner till 5.5 men det är ju också långt över så det är nog därför jag mått så bra sista veckan. Men jag ska inte ha sprutan igen och jag fick 25% svagare Taxotere denna gången så förhoppningsvis ska jag inte bli så dålig men det är inget dom kan garantera utan det är bara att vänta och se, men jag är jättepositiv ändå och hoppas få fortsätta vara det.


Återigen vill jag tacka för bidragen, TACK Marie, "Malin och Mannen" och två som är anonyma. Jag tänker som så att dom pengarna vi skänker idag kan förhoppningsvis rädda livet på våra barn om dom drabbas i den ålden vi är nu, har vi tur så kanske forskningen kommit så långt att spridd BC kommer vara lättbotad liksom annan form av cancer som idag inte går att bota. Jag är så otroligt tacksam för alla som vill hjälpa till i min insamling.
En STOR BAMSEKRAM till er alla!

4 kommentarer:

  1. Å så skönt med bara en kvar. Jag har också bara den sista kvar nu, men jag har ju fått åtta doser. Tror det blir bättre för dig med svagare dos, jag får ju en svag taxotere-kur och jag upplever att jag mår bättre än de flesta andra, vilket förmodligen beror på just den svaga dosen.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh, jag älskar dina bilder.
    "stal" en Ior till min blogg.
    *skäms* men bara lite.
    *ler*

    SvaraRadera
  3. Härlig bild du ritat mor, Positiv :) känndes skönt att vara med dig idag. Vi kan alltid skratta tillsammans vart vi än är... hoppas att du sover gott. Vi hörs imorgon Pusspuss

    SvaraRadera
  4. Roligt att läsa att det är bara en kvar och att du låter så positiv. Håller tummarna att du får fortsätta att vara det. Fast vi inte har träffats så känns det ändå som om vi känner varandra. Är helt inne på ditt spår, jag är med i en studie så att det ska gynna framtidens barn och kvinnor. Det lilla som kan bidra ger så mycket.

    kramar i massor

    SvaraRadera