måndag 16 augusti 2010

Höst...

Idag tror man det är höst i Bjärsjölagård, blåst, grått men ändå 20gr så det är ju inte kallt. Har varit på VC i Sjöbo och tagit prover inför behandling nr 5 imorgon, äntligen kan jag se ett slut på detta. Ska vara på CSK strax innan 9 och sätta nål i porten inför röntgen, sen ska jag träffa läkaren och förhoppningsvis är allt bra så jag kan få behandlingen, vill verkligen inte skjuta upp det.

L har kört till Stockholm idag och kommer hem på onsdag så yngsta dotttern och hennes sambo ska köra mej, anledningen till att båda ska med är att dottern har fått sitt ben avsparkat i en fotbollsmatch och även skadat knät, troligtvis är korsbandet av så hon har svårt att köra bilen och jag vågar inte köra hem från behandlingen då jag inte vet i vilket skick jag är.

Återigen vill jag tacka för bidragen till insamlingen, Tack Cecilia och Ulrica, och nu vet jag vem min fanclub är, ni är för gulliga:)


Annars händer det inte så mycket här idag...

2 kommentarer:

  1. Åh min älsklingsdisneyfamilj.
    Jag är en stoor Iorfan.
    Sen kommer Tiger.
    Och sen resten.
    *ler*

    SvaraRadera
  2. Här är det också lite höst, inte alls lika varmt som tidigare. Luften är lite svalare och lättare. Lycka till med proverna, håller tummarna att du får din behandling imorgon och att du slipper må så dåligt.
    kram från norr

    SvaraRadera