onsdag 25 augusti 2010

Låga värden...

Mina värden är inte alls bra så det är nya prover i morgon, jag har ju inte så mycket annat att göra så det är väl ok, det tar ju iallafall nästan 2 timmar från det jag kör tills jag är hemma igen:)

Idag fick jag mitt fina Rosa Bandet armband, Tack Sandiscraft, det är jättefint och tack för att du skänker 50kr till insamlingen när man köper ett armband av dej.


Idag har jag även lagt in rödbetor, jag har inte gjort det sen jag bodde hemma men det var skoj, tyvärr blev det bara 1½ burk så jag får nog göra en omgång till.

Ha en skön kväll!

6 kommentarer:

  1. Tack för dina styrkekramar, det värmer bra. Jag skickar detsamma till dig.

    SvaraRadera
  2. Så fint armband. Duktig o huslig du är som har lagt in rödbetor. Jag åt heminlagda sådana med pyttipanna igår hos dottern :O)

    SvaraRadera
  3. Hoppas värden går upp.
    Det där armbandet är så fint.
    Har tittat flera gånger men kan inte för mitt liv få fram vad det kostar tyvärr.

    SvaraRadera
  4. Armbandet kostade 165kr inkl. porto och då skänker hon 50kr till cancerfonden:)

    SvaraRadera
  5. Åh tack !
    det var ju inte alls dyrt juh.
    Då ska jag beställa ett.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jättefint armband. Håller tummarna att dina värden blir bättre. Roligt att du ändå har ork att ordna med lite inläggningar. Du är en fighter!
    kram

    SvaraRadera