tisdag 3 augusti 2010

Ni är underbara...

Tack ALLA, jag läser och tar till mej allt ni skriver här på bloggen, mailen och sms, alla tips är värdefulla och jag är så otroligt tacksam över att ni finns där ute för mej, TACK ALLA!

Som Annika svarade mej, man ger inte upp, man uthärdar, märkligt är det iallafall att man ändå uthärdar och att man lever när man tror man är död...

Just nu sitter jag och plågar mej med en kopp kaffe och en skiva vitt bröd utan något på, hur kan något så smaklöst smaka såilla?? Kaffet ska vi inte prata om men från att ha druckit en hel del kaffe är jag nere på 1 kopp på fm, och 1 kopp på kvällen BARA för att huvudvärken inte ska ta över, det är vidrigt med kaffe och jag undrar om jag någonsin kommer tycka det är gott igen...

Jag har ju en dotter som jobbar på Kicks så ditt meddeland Kajsa ska lämnas till henne;)

Jag skulle försöka få in en räknare på sidan för att se hur många besökare jag har och min snälla svärson hjälpte mej per telefon men se det blev inte så bra, min bakgrund försvann så nu har jag en annan tillfällig, är dock jättetrött nu efter detta så jag ska vila och så får jag försöka ge mej på sidan senare igen...

En stor KRAM till er alla där ute!!

4 kommentarer:

  1. Tja vad skriver man.
    Vet inte riktigt.
    Iallafall
    Styrkekramar i massor igen.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Sidan ser bra ut iaf :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej där nere! Både bokstavligt och bildligt.....Smaken kommer tillbaka!! Tom Kaffet blir gott igen!! Lovar... Undvik dina "älsklingsrätter". Inte kul när det bästa man vet smakar apa....Själv undrar jag hur länge naglarna får sitta kvar.....?/ Kram Ninni

    SvaraRadera
  4. För övrigt är jag en grön människa.
    Ja, inte när det gäller blommor då för dom bara dör men jag gillar grönt.
    En skön och vilsam färg.

    SvaraRadera