lördag 14 augusti 2010

Utställning i Höganäs

och jag vill vara med men vågade inte anmäla dit:(
Nu kommer det sms hela tiden med resultat och jag är lite avundsjuk på alla som är där
och säkert har jättetrevligt. Det har iallafall gått bra för mina vänners katter, flera som är nominerade. Jag hade gärna sett ett BIS på Rosies Q, håller tummarna.

Nu är det snart dax för Lindas bröllop, hoppas kunna se något i webkameran.
Vi önskar iallafall brudparet Lycka till och en stor KRAM!

Just nu är jag hos älsta dottern, L ska tapetsera 3 våder och jag har med min dator för svärsonen ska hjälpa mej lite, sen ska vi få hemmafångad lax till middag, inte alls dumt:)

2 kommentarer:

  1. Det kommer fler utställningar. Och då vågar du. Skickade precis min gåva till din insamling men glömde skriva mitt namn. Det är ju inte så viktigt, det kom till fonden i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blev ett BIS.
    Och hemfångad lax lät såååå gott.
    Kram

    SvaraRadera