tisdag 31 augusti 2010

Bra dag!

Idag har det varit en riktigt bra dag, sov gott hela natten, blev väckt 9 och det är väl ok;) Det var sköterskan från CSK som ringde, tydligen skulle jag inte ta prover i fredags så dom hade inte ringt men dom vita var lika låga då, dom väntade på proverna i går men då var jag ju inte och tog några, garanterat jag som virrat till det, dom ville bara försäkra sej om att jag skulle ta nya prover idag. Jag bad dom ringa oavsett för det är lite skönt att få veta om det är ok eller inte, nu hade dom vita börjat stiga så nu har dom gått upp från 0.1 till 0.3

När jag kom hem fick jag fart, damsög och torkade golven och gjorde fint både i köket och vardagsrummet där jag sitter med min laptop. Det känns så himla skönt, tog även en tur i trädgården och klippte bort och slängde allt som var visset.


Det är så skönt dom dagarna jag kör iväg på fm för då får jag energi hela dagen, undrar bara vad jag ska göra i morgon för då ska jag inte iväg, ska inte ta nya prover förrän på måndag.

3 kommentarer:

  1. Så skönt att du känner dej pigg emellanåt.
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Åh härligt. Hoppas det håller i sig och stiger nu kanske. Ta en tripp till biblan, eller nåt som alltid fungerar. Nåja i min värld iallafall.
    Köp en Latte. *ler*
    Jag kan köra hur långt som helst för en.
    :-))

    SvaraRadera