måndag 15 november 2010

Aj aj aj...

Idag fastnade jag med tumnageln som det var ett hack i så halva nageln gick av, den satt bara fast i yttersta kanten så jag har fått skära av den nu i kväll. Nu är det ett hack som delar nageln i skikt så den kommer ju åka av hela, trodde jag skulle klara naglarna nu, att dom inte skulle släppa mer men jag misstog mig, nu har jag flera som det är hack i så det är bara en tidsfråga:(

Munnen är också skit, nu har jag ätit dubbel dos av svamp piller men märker ingen som helst förbättring...

Och vallningarna är grymma, imorgon är det dax för tredje omgången hos nålis, två gånger till så ska det bli förändring, det hoppas jag mycket på. När det kommer en vallning blir jag helt våt i huvudet, har ju inget hår som stoppar det och sen fullkomligt ångar det om kroppen, jag blir sen iskall i nacken och undrar om det är kroppens försvar att kyla ner huvudet?


Har haft en mysig dag ihop med R, fikat hos henne och sen skulle vi till Thuleslund, när vi kom dit kom jag på att det alltid är stängt på måndagar, irriterande!!
Vi åker dit nästa vecka istället, och så har vi anmält oss till att stöpa ljus, det ska bli så skoj.


.

5 kommentarer:

  1. Jämarns! Det låter besvärligt det där med naglarna. Har du täta vallningar? Hjälper det inte alls med akupunkturen?

    SvaraRadera
  2. Aj, aj, aj... lät inget vidare det där. Ett tips för att få naglarna att må bättre är att köra med olja. Jag kompletterade den man fick i lilla "kitet" från onkologen med en dyrare olja (hjälper huden och nageln att suga fast i varandra) som säljs hos nagelfixerier och därutöver använder jag en gel i tub av märket Opi. Det har hittills gått över förväntan. Alla naglar intakta. Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hej!Längesedan!På nagelfronten: En tummnagel är borta och flera tånaglar på god väg....Tur att det är vinterväder så att fötterna inte längtar ut i sandaler och att huvudet nöjer sig med mössa!! Du är modig som vågar dej på nålarna....hu!/Ninni

    SvaraRadera
  4. Fy tusan för naglar som går av. Höll ju själv på att slita av mig en nagel för några dagar sedan. Det gör så ONT.
    Elände också att inte svampen försvinner. Jag fick förut något man sköljde runt i munnen ett tag och sedan svalde sakta. Det funkade bra faktiskt. Minns inte vad det hette bara.
    Ha det gott!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  5. *fniss*
    Flåååååååt men bilden är bara för ljuvlig.
    Skickar en stor Kram och nya naglar på posten.
    Puzz

    SvaraRadera