tisdag 23 november 2010

Host host...

Nu får jag nog stanna upp och ta hand om mig själv lite, min förkylning vill inte ge med sig, rösten sviktar jättemycket och febern kommer och går.
I natt har jag ändå sovit hyfsat bra fram till sex då jag vaknade av hostan och sen hostade konstant tills jag steg upp halv åtta, nu har det lugnat sig men jag är helt slut. Idag skulle jag åkt med R till Thuleslund men det ställer vi in, vi tar det en annan dag, på fredag skulle A och jag åkt till Ullared men det ställer jag in, jag kommer inte orka så jag får ge mig, det blir inget Ullared innan jul :(

Jag lovade berätta hur det går med akupunkturen, tyvärr så fick jag bara en gång förra veckan eftersom jag var sjuk, det optimala är två gånger i veckan och vallningarna avtog i torsdags och höll sig bra över helgen men igår hade jag ganska många men jag var och fick nålar igår så det ska nog stabilisera sig nu tror jag, jag märkte skillnad dom dagarna men om det var pga förkylningen eller nålarna vet jag inte, jag lovar hålla er uppdaterade.


13.20 ska jag vara på VC för att ta prover och visa min tunga, jag står inte ut med den äckliga smaken jag har på tungan, jag har ätit dubbel dos av svampmedicinen nu men det blir inte ett dugg bättre, hoppas dom kan göra nåt nu, detta går mig på huvudet



.

3 kommentarer:

  1. sv: Jaa... Det var verkligen frestande att smaka på den stora marsipangrisen. ;) Synd att deras marsipan är så dyr.. Annars hade jag köpt massor!

    Kraaaam och krya på dig..

    SvaraRadera
  2. Så jobbigt för dig, önskar verkligen att du kryar på dig.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Du måste faktiskt vila och bli frisk !!!
    Annars kommer inte tomten om du inte varit snäll vettu.
    Kram

    SvaraRadera