söndag 21 november 2010

Så trött...

är jag nu... Jag har haft en underbar dag, mycket skratt. Nu håller vi tummarna för att alla klarar diplomeringen.
Det har varit jobbigt att inte ha någon röst, jobbigt att prata en hel dag utan att höras. Jag är totalt slut och vet inte ens om jag orkar titta på TV ikväll.

Det stör mig fortfarande grymt mycket att ha svamp i munnen och fattar inte varför det inte går att få bort, kan det vara så att insomningspillerna ger mig svamp? Jag ska testa om jag kan somna utan... Jag äter ju ingen annan medicin som skulle kunna ge det, eller kanske Tamoxifenet kan ge det? Får nog kolla upp det, läkaren sa iof nej....
Smärtan är stor i händerna så nu ska jag sluta skriva....


.

1 kommentar:

  1. Stackare
    Att det inte går över.
    Hoppas du får hjälp.
    Kram

    SvaraRadera