lördag 6 november 2010

Löv löv löv...

Vet ni hur många löv det är på en stor blodbok? Nej jag har inte räknat dom, men jag vet att det är miljarder..


Himla tur att vi har en lövblås, så här ser det ut när mannen "blåser"


och så här fint blev det när det var klart...


Igår skurade vi badrummet, väggar, duschcabin på både in och utsida, allt är skinande blankt nu och det känns så underbart. Dock känns det i händerna men det får man väl ta...
Annars har det inte hänt så mycket här...

Ikväll blir det tacos framför TV'n


.

6 kommentarer:

  1. sv: Åhh vad häftigt! Skulle allt vilja testa att gå på julmarknader utomlands också... Får se om vi hinner dra ned till Köpenhamn iallafall.. Vore skoj!

    Mmm tacos är smaskens!

    Kram/Elin

    SvaraRadera
  2. wow Va häfigt. Tänk, allt krattande när jag var liten. Jag är uppvuxen i hus och säger aldrig mer.Men det mesta gick ju ut på att det skulle se fint ut inför grannarna snarare än att man själv skulle trivas. *skratt*
    Nej, lägenhet är bra. *fniss*
    Totalt lövlöst. hehe
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj, vad ni har varit duktiga! Tack för dina fina kommentarer hos mej, det värmer, själv är jag visst dålig på att kommentera, ska skärpa mej! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Jodå, jag vet att en blodbok har mååååååånga löv. Grannen har en blodbok - vi har löven. En annan granne har en ek - vi har löven. En tredje granne har äppleträd - vi har löven. En fjärde granne har en lönn - vi har löven. Sedan har vi egna träd - plommon och körsbär + löven. Vi har löv så det räcker och blir över. I don't löv it =O)
    Kramiz-jamiz Yvette

    SvaraRadera
  5. Va fint de blev :) Ni e duktiga, skönt att man kan ta de lugnt sen när man varit duktig :) HIhi..

    Hoppas vi kan ses snart!

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Wow, en sådan där lövblås skulle jag också vilja ha, otroligt effektivt. Kan tänka mig att det var gott med tacos efteråt, själv har jag ätit det i tre dagar nu, herregud vad köttfärs jag hade stekt..men gott är det.

    Sköt om dig och lycka till imorgon med akupunkturen.
    kram

    SvaraRadera