torsdag 11 november 2010

Jobb..

Idag körde jag till jobb och det var som vanligt trevligt att träffa chefen och J... Jag hade ju inte sagt innan att jag skulle komma så dom var inte helt lediga, det är dom ju iof aldrig då jag kommer eftersom det är en butik:)
Idag hade dom bokat in P från Carl Ziess Vision som skulle utbilda på ett nytt glas, nu fick jag chansen att lyssna med och när jag satt där kände jag mig lite ledsen för jag saknar mitt jobb så himla mycket... djä-la skit cancer som kommer och förstör så mycket.
Yngsta dottern med sambo var också med för vi skulle köra till min pappa på eftermiddagen, det var länge sedan jag var hemma hos pappa och vi hade en jättemysig em. vi tittade på gamla foton och lite diabilder och jag klippte pappa för jag tycker så synd om honom för han vill absolut inte gå till någon annan frisör så min bror har fått hjälpa honom lite men han är ju inte frisör så det har varit lite si och så med frisyren... Nu är det inte alls skoj med mina händer och fötterna och benen värker nåt vansinnigt, kommer inte att bli enkelt att somna ikväll men det får man ju ta om man ska ha en trevlig dag...


.

4 kommentarer:

  1. Tror kanske att jag inte ska gnöla över mina värkande leder när jag läser om dina bekymmer. Kul dock att du haft en fin dag. Hoppas att du får sova.

    SvaraRadera
  2. Du är så stark, Lisbet! Du orkar ge så mycket till alla omkring dig fast du inte själv mår bra. Ett stort hjärta till dig. Själv är jag gnällig och soffliggande om jag har huvudvärk och känner mig lite risig. Jag borde nog få lite perspektiv här i livet! ;)
    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. *Kramar om*

    Pussar å kramar från oss <3

    SvaraRadera
  4. Åh vad man önskar man kan göra annat än glada hejarop. :-(
    Massor av Kramar iallafall.

    SvaraRadera