söndag 21 november 2010

Hinner inte läsa...

Just nu hinner jag inte läsa alla bloggar jag vill, jag vet inte vad jag gör istället men nåt måste det ju vara... Jag läser igen allt det lovar jag men är jag dålig på att kommentera så ska ni veta att ni alla finns i mina tankar ändå.

Idag är det dax för Diplomeringstestet som jag hade kurs för tidigare i höst. Och jag hoppas jag kan vara till någon hjälp för jag har nämligen ingen röst.. Det bara piper..

Igår var jag på styrelsemöte och mådde jättebra, det var en fantastisk dag i mina ögon, Ordföranden var jättepigg och det gör mig glad och hon hade bakat en massa bröd och kakor, snacka om att hon skämmer bort oss :)

Nu kommer snart mina "elever" *fniss*


.

5 kommentarer:

  1. Du gör helt rätt som prioriterar sånt som får dig att må jättebra när du har den kraften. Hoppas att den här dagen blir lika bra som gårdagen trots dina bristande röstresurser.

    SvaraRadera
  2. Ja det var sååå underbart att du var sååå oigg o glad

    SvaraRadera
  3. Hoppas att allt har gått bra idag. Du finns i mina tankar också.
    Krya på dig,
    Kram

    SvaraRadera
  4. Krya på dig.
    Kramiz-jamiz Yvette

    SvaraRadera
  5. Tack snälla för fina och snälla kommentarer.
    Hoppas allt gick bra idag.
    Kram

    SvaraRadera