lördag 20 november 2010

Ont bara ont...

Nu har jag så ont i mina händer och fötter att jag blir tokig, det gör så grymt ont av att bara trycka på tangenterna. Jag är riktigt trött på detta men förstår att det tar tid men jag vill inte det ska ta tid, jag vill må bra NU...
Det blev ju inte bättre av förkylningen jag fick i veckan, trodde jag skulle kunna ta det med en klackspark, jag är ju trots allt "bara" förkyld.... NÄ jag blir super gnällig och känner mig så eländig. Jag blev så grymt besviken på att inte kunna åka till Ullared i torsdags och det är inte att jag inte kunde åka just dit tror jag utan att sjukdom hindrar mig från att göra vad jag vill, även om det nu "bara" var en förkylning som kom ivägen..

Idag ska jag på möte hela dagen, första ska vi ha utställningsmöte och sen medlemsmöte och detta ser jag verkligen fram emot, kan ju knappast smitta nu efter en hel vecka, är bara lite snuvig, mest på morgon och kväll. Imorgon ska "mina kära elever" göra sitt prov här, om ni minns så skrev jag ju att vi hade lite utbildning här för några veckor sedan och nu är det alltså dax för slutprovet, ska bli skoj det med.

L körde och krockade med bilen i torsdagskväll, som tur var kom ingen till skada och det är absolut viktigast, men vår bil är ingen bil längre så nu har vi en hyrbil, det är ju fördelen med företagsbil att det bara är att kvittera ut en hyrbil, en superfin Ford Mondeo, en bil i min smak;)
L ska ha ny bil efter nyår och valet står mellan Mondeo eller en Passat igen.. Jaja, jag lär inte få vara med och bestämma ändå..

Nu ska jag göra mig klar för mötet och ut och köra i snön.





.

3 kommentarer:

  1. Kör försiktigt. Tur att bara bilen blev skrot.
    Önskar man kunde göra nåt men det går inte.
    Bara ge en massa Kramar och tankar från oss här i 08aland.
    Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Hoppas du slipper de onda snart faster!
    Va kul att du har lite att göra i helgen :) Så inte tiden står helt still :P

    Ha en fortsatt bra helg!

    Kramar <3

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig. Skönt att det inte hände något med Leif - hälsa honom från luddbollarna i Klippan.
    Kramiz-jamiz Yvette

    SvaraRadera