onsdag 10 november 2010

Redan onsdag...

Halva veckan har gått och jag är fortfarande på tisdagen bara.

Igår hade jag några vänner här och hela dagen gick, vi hade så mysigt och trevligt, tänk om alla dagar kunde vara så fina...

Idag har jag varit hos nålis igen, det utökades från 7 till 13 nålar idag, tiden gick jättefort för jag lyssnade på min ljudbok, ska dit igen på tisdag nästa vecka.

Annars har jag inte gjort mer än än uppdateringar på några hemsidor.
L är på väg hem, han har varit i Skövde och fått uppleva snön, jag vill också ha snö!

Imorgon ska jag med yngsta till pappa, ska bli mysigt.

Detta är från i februari så tyvärr ser inte vår trädgård ut så nu..



.

6 kommentarer:

  1. Hoppas nålarna hjälper.
    "din" Sessan är inte så glad just nu.
    Tratt var inte hennes grej liksom.
    Snö har vi inte fått så jättemycket men får jag bara på fötterna så vill jag ha massor med snö.
    Kram i massor

    SvaraRadera
  2. Jag beundrar dig som vågar ta så många nålar. Själv så är jag så rädd för nålar, men lite bättre är det nu genom allt som man har fått stå ut med.
    Hoppas att behandlingen hjälper.
    Idag kom snön till oss, det är verkligen härligt!
    Sköt om dig, kram

    SvaraRadera
  3. Vill du ha snö är du välkommen hit, här finns det i överflöd! Och inte bara det, du får ta med den hem också. Alltihop!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du blir hjälpt av nålarna Lisbet. Mina svallningar har gått tillbaks men jag antar att dom kommer tillbaks när jag börjar med antihormonerna sen :-/
    Apropå snön så tycker jag också om snön men det är inte lika roligt att skotta. Vi har inte stort område att skotta men det lilla vi har räcker när det vräker ner som nu. Men men, man får ta det onda med det goda :-) Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Jag tkr med att såna kurser är bra, hoppas man lär sig massor på dom! Jo, elerhur! Så retligt att de e så sent.. Tove kan man ju inte göra ngt med så sent om man inte somnar henne, men då blir ju allt upp och ner i övrigt den kvällen.. Hmm.. Löser sig nog! :)

    Hoppas att de hjälper med nålarna.. Känns de ngt när du får dom?
    Skönt att bli bortskämd ibland! Och de e du värd kära faster!! <3
    Hälsa farfar! :)

    Puss å kram från oss :)

    SvaraRadera
  6. Hjälper nålarna nu då? Vallningar kan ju göra en fullkomligt gaaalen!

    SvaraRadera