måndag 8 november 2010

Nålar..

Idag fick jag akupunktur, hoppas nu det hjälper för jag tycker vallningarna är ganska jobbiga, dom kommer lite för ofta tycker jag, ska dit igen på onsdag. Sjukgymnasten sa att jag inte skulle vänta mig någon förändring på 3-4 gånger. Hon trodde hon skulle kunna sätta nålar senare för mina smärtor i händerna och fötterna och det hade varit fint om det hade hjälpt.
Annars har jag inte gjort något mer än att sitta vid datorn och uppdatera hemsidor..

Igår var vi hos L's dotter och hennes familj, vi blev bjudna på jättegod Thai mat och äpplekaka. Vi spelade spel på TV'n och det var riktigt kul. Vi stannade på Plantagen innan vi körde dit och köpte amaryllis, så detta året kommer jag kanske ha blommande amaryllis innan julafton.


Imorgon kommer det hit några vänner, dom har fika med sig så jag ska inte göra något alls, man blir så bortskämd *njuter*


.

3 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att höra om akupunkturen. Fick det tipset av min onkolog idag och funderar allvarligt på detta. Han sa att 60-70% brukar bli hjälpta. Lycka till! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Härligt att bli bortskämd.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, vallningar som är så jobbiga! Jag hoppas du får bukt med dem.

    Amaryllisen är vacker men själv tycker jag bäst om hyacinter. Jag älskar doften!

    SvaraRadera