onsdag 24 november 2010

Snö snö snö...

Jag älskar snö, det vet alla som känner mig och idag har vi så mycket att jag kan göra snöängel :) Nu får man ju lite mer energi att göra saker, får kanske upp mina julgardiner idag.

Igår hos läkaren gjordes inte så mycket, han kunde såklart inte ta prov på om jag har svamp eftersom jag äter tabletter mot det, så nu har jag slutat med det och ska dit igen på torsdag em. Några andra prover var inte aktuellt att ta eftersom cellgiftet brutit ner allt så det kommer inte visa nåt rättvist ändå och penicillin är inte att tänka på i detta läget, kroppen är så nere ändå att den ska försöka byggas upp först innan man bryter ner den ytterligare och jag kan bara hålla med, tror ju själv att det är en vanlig förkylning som är lite jobbigare pga att kroppen är ganska slut och det kan vara därför tungan är som den är, en "protest" i kroppen...

Idag ska jag iallafall ut och gå en runda i snön :)


.

3 kommentarer:

  1. Åh jag älskar också snö faktiskt.
    FAST, min chef sa förra vintern att
    Inkan du går som en pingvin.
    hahahha
    Och det gör jag.
    Armarna rakt ut för att hålla balanser.
    Är så sjuuukt livrädd för att ramla och bryta nåt jag inte borde på grund av mina knän.
    men oj, ni gnäller jag hos dig.
    fniss
    Såg bara pingvinbilden framför mig.
    haha
    Hoppas du mår bättre i munnen snart.
    Kramar i massor

    SvaraRadera
  2. Dumdidamdam daaaa
    Nopp, jag har inte alls tråkigt.
    *fniss*

    SvaraRadera
  3. Jag är imponerad av att du orkar ut och gå.
    Så bra för både kropp och själ.

    Styrkekramar till dig!!

    SvaraRadera