torsdag 4 november 2010

Rosor...

Idag fick jag en bukett rosor av mannen, Tack! Älskar dig!


Igår var jag iväg hela dagen med A & H, vi startade här med fika och sen körde vi till Hässleholms kyrkogård, vidare till Bjärnum och avslut i Röke, flera gravar som fick fina lycktor och kransar inför allhelgonahelgen. Efter det stannade vi i Tyringe på förmedlingscentralen och "shoppade loss" Det blev ett avslut i Höör på Hardys för middag, en mysig dag med andra ord:)

Idag har jag haft besök av en väninna och det var också trevligt:)

Nu sitter jag här och känner mig lite deppig för "vår" fina Kajsa fick ett tråkigt besked igår, besök gärna hennes sida och lämna en rad och peppa henne lite, hon behöver det nu... Spenatmamman spekulerar

Idag blev det ingen promenad, igår gick jag ju mycket och idag har jag haft besök, tar nya tag i morgon.

På måndag ska jag till sjukgymnasten och få akupunktur mot mina vallningar, har hört många säga att det hjälper och det hoppas jag verkligen.


.

2 kommentarer:

  1. Tyringe... bar några km från där mamma o pappa hade stuga innan ju.
    Så på förmedlningscentralen har man varit många ggr.
    Duktig du e som "försöker" ta dig ut och gå nästan varje dag. Kom igen... kämpa på....
    Det är ju så skönt när man väl kommer ut.
    Har precis kommit in från en runda med Lucas i ösregn. Inte lika skönt.

    KRAM Cecilia

    SvaraRadera
  2. Hamnade på Spenatmammans sida och villade sen bort mig i cyberrymden så jag glömde att skriva här. Gullig man du har. Blommor blir man glad av. Hoppas du får en riktigt bra dag.
    Kram

    SvaraRadera