söndag 5 september 2010

6e behandlingen...

Kan knappt fatta det, eller NÄ, jag kan inte fatta det... Imorgon är det SISTA cellgiftsbehandlingen, fattar ni, SISTA!!!! (om nu dom vita är uppe där dom ska)


Har haft en fin helg, A sov över här inatt och vi hade en trevlig dag igår, först var vi på Thuleslund och shoppade lite, jag köpte nya gardiner till ett av fönstren i vardagsrummet men det blev så fint så jag vill nog ha i dom andra två med.


Sedn körde vi till Rönåskrogen och åt en underbar middag, vi satt ensamma i det inglasade uterummet och där fick vi besök av en liten svart katt, nu är vi ju kattmänniskor så inte kunde vi låta bli att bjuda denna säkert utsvultna katt på min fisk och A's kött, vet att man inte får göra så men han var ju såå söt..

Ikväll har Musse fått utställningsbadet, hon var ju inte direkt glad men hon står så fint även om hon skriker hela tiden, när jag pussar henne i pannan då tystar hon :)

När man ser Musse på dessa bilderna kan man inte tro att hon faktiskt har 14 BIS och 19 BIV...

Håll nu tummarna för att dom vita är uppe i 1.5 så jag får cellgiftet i morgon,
KRAM på er alla!

16 kommentarer:

  1. Snygga gardiner! :)
    Det är väl tur att man vet hur katterna ser ut efter badet.. ;) Och Musse vet vi ju är en snygging. Håller tummarna stenhårt för en SW-titel för det är hon mer än väl värd!
    Håller också tummarna för att dina värden är bra imorgon så att du kan få den sista behandlingen.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Håller tummen o tänker på dej.
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Allra mest hoppas jag att dina värden är bra och att du kan få din sista behandling :)
    Sen hoppas jag klart att Musse får en SW-titel också, men allra viktigast är dina värden! Tänker på dig imorgon!
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Jag håller tummarna för dig imorgon!

    SvaraRadera
  5. Härligt och ofattbart att det är sista behandlingen!!! Jag får min på torsdag. Ska du strålas ?? När börjar det för dej?? Heja i morgon!! Kram Ninni

    SvaraRadera
  6. Tack för alla komentarerna, dom betyder så mycket för mej.
    Ninni- jag ska inte strålas, som jag fattat det kan dom inte stråla när hela bröstet är borta... Jag ska äta antikhormon i 5 år och börjar förmodligen med det direkt när jag träffar läkaren igen den 27 sep. Jag önskar dej också lycka till på torsdag, ska du strålas? Kram Lisbet

    SvaraRadera
  7. Åh, vad skönt att det blir sista omgången cellgifter för dig. Nu får du se till att vila ordentligt och vara snäll mot dig själv så orken kommer tillbaka. Bli inte förvånad om det tar tid dock för det gör det.
    Grymt snygga gardiner. Jag måste byta 4 stycken gardiner om jag vill byta och det blir lite dyrt tyvärr annars skulle jag gärna vilja ha dina gardiner. Se till att ta hand om dig nu och var lite ego. Kramar Annelie

    SvaraRadera
  8. Lycka till i dag!
    Hälsningar Elisabeth

    SvaraRadera
  9. Tänker på dig och håller tummarna att värdena är bra och att du får så milda biverkningar som möjligt av sista dosen.

    Ser fram emot att heja på vackraste Musse i helgen och hoppas verkligen det går hela vägen!

    Kram!

    SvaraRadera
  10. Håller tummarna hårt för de vita!
    Men... klimakteriet är väl en sak, men "Antikhormon"...??? Någon måtta på åldrandet får det väl lov att vara... ;)

    SvaraRadera
  11. Heja heja!!!! Lycka till!!

    Kram
    Elisabeth

    SvaraRadera
  12. =)))))))))) Visst är det en skön känsla?!!!!!!! Vi är många som tänker på dig idag.
    kram
    Annika

    SvaraRadera
  13. TACK ALLA, det är underbart att känna att ni alla är med mej idag.

    Khapris och Ninni hihihi... såklart det inte ska vara ANTIKHORMON ... det ska vara Antihormon :)

    SvaraRadera
  14. Supergrattis! Så skönt att dom behandlingarna är över. Kram Heidi

    SvaraRadera
  15. Jag håller tummarna för att du fått din behandling idag och att du inte kommer att må allt för dåligt. Vad härligt att det är sista behandlingen!!!! Jag är snart där jag med :-) Kram från Carina

    SvaraRadera
  16. Kikar in en snabbis och önskar en bra kväll.
    Har inte ens hunnit läsa mer än snabbt snabbt.
    Det kommer bli bra med dom vita och jag skickar en miljon kramar och återkommer när jag har mer tid.
    Kramar i massor från mig Ligan och Trillingarna

    SvaraRadera